هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

اکبر معرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: باید با حفظ آرامش کامل و در نظر گرفتن تمام جوانب که در نهایت به سود ورزش استان باشد، شرایطی را به وجود آوریم که مسئولان فدراسیون درباره صعود تیم بسکتبال طرح مسکن به لیگ برتر با ما همکاری کنند.

بسکتبال پتروشیمی

معرفتی افزود: سوءتفاهم‌هایی که در خصوص سخنان مسئولان فدراسیون و تیم طرح مسکن ثامن بوجود آمده موردی نیست که نتوان آن را به صورت دوستانه و مسالمت آمیز حل نکرد، ولی در این مسیر باید از ایجاد جار و جنجال و حاشیه سازی‌های بی مورد که سودی برای بسکتبال استان نخواهد داشت اجتناب کرد.

وی با اشاره به اینکه محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در مواقع مختلف همکاری و مساعدت خوبی را با جامعه بسکتبال خراسان رضوی داشته و بر رشد و توسعه این ورزش در استان تاکید زیادی دارد بیان کرد: طی هفته گذشته با شخص رئیس فدراسیون صحبت‌هایی را داشتیم و قرار شده به صورت حضوری نیز مذاکراتی را انجام دهیم تا شرایط حضور تیم طرح مسکن در لیگ برتر سال آتی را بررسی کنیم.

معرفتی از اهالی رسانه و خانواده بسکتبال استان درخواست کرد ضمن حفظ حرمت‌ها و با در نظر گرفتن شرایط حساس موجود کاری کنند تا در فضایی مناسب و با همدلی جامعه ورزش خراسان رضوی هیئت استان بتواند به خوبی این موضوع را پیگیری کرده و به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.




برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393 ] [ 21:57 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar